Svar till en kommentar

Hej, jag har fått en fråga som kanske fler undrar över? Inte vet jag, men iaf så löd den i nåt med stilen om jag har slutat på gympa.
Svaret är: ja. :( *snyft, snyft, snyft osv.*
Anledningen är att jag var väldigt skadad (och är det fortfarande) så jag kunde inte träna på hela våren. Nu när jag är ganska bra igen så finns det inget lag till mig (mitt gamla är inte riktigt det som det var förut...). Så nu har jag iaf bestämt mig för att vara ledare för små AG-tjejer 3 dagar i veckan. Jag tränar fortfarande fotboll och ibland hjälper jag och två andra till med att träna klubbens F10.
Jag älskar fortfarande gymnastik typ över allt annat, men saker är som det är och det här går tyvärr inte att ändra på :(

Kommentarer
Postat av: gud så tråkigt

gud vad tråkigt att höra, :( men hade du inte kunnat träna upp dig och sen börja i elit vet ju att där finns andra som börjat som inte är direkt dom bästa där och du var ju jätteduktig innan du skadade dig väl? kram

2011-09-28 @ 08:43:15

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback