En jäkla massa bussande!

Bild från typ tisdagsmorgon då solen var påväg upp och daggen hade lagt sig.
Idag har var it en bra dag! Haha :p
Men iaf, först var jag i skolan som vanligt till kl.14 efter det tog jag bussen till Höganäs för att klippa mig (före-efter bilder kommer imorgon!). Sedan tog jag bussen hem igen, fast jag gick till Milli för att senare skulle vi + Laura och Bella till Väla för att inhandla lite smått och gott inför skolresan. Vi ska till Berlin och Auschwitz på MÅNDAG!!! Det blev lite förmycket godis... Men iaf, så gick det en kvart sedan åkte vi buss intill Helsingborg där vi senare fick byta till en annan buss som gick till Väla. Jag köpte som sagt godis, ett par nya skor (bilder kommer imorgon) och en concealer. Efter några timmar (typ 3?) åkte vi bussen in till Helsingborg och bytade där. Sedan åkte vi vidare till Viken.
Nu är jag hemma och ska snart ta en spruta. Gaaaah!!!!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback