Varning för hemsk text...

Hej, nu kommer ett hemskt inlägg, men jag måste spy ut det på nåt sätt...
Kommer antagligen ta bort inlägget när jag är friskare i hjärnan men, det får bli då!
Såhär ligger det till: Jag känner mig ärligt talat helt värdelös på typ alla sätt... Jag trampa snett på matchen (som vi iaf vann ;)) och nu är foten och jag världens fiender igen. Jävla mög! Jag trodde aldrig att jag skulle uttrycka mig på detta sett men: FML, på riktigt just nu asså! Jag känner mig dålig på allt! Fotbollen går dåligt, jag har slutat på gympa, skolan går som vanligt, kondisen är sämre än en sengångares, jag springer skitlångsamt, jag gör inget vettigt och ja, allt är på botten just nu. Jag fattar inte hur jag kan ha blivit så mycket sämre på allt! Helt sjukt, jag vet att det inte är sant, men jag kan ändå inte övertala mig själv att jag måste vara bra på något. Just nu känner jag mig usel på allt. Det är ett jävla gnällande från min sida hela tiden och cykeln och TV:n har blivit mina bästa vänner. Jag har inget att göra på dagarna, jag äter HELA tiden, nonstop, konstant! Vette fan vad jag ska göra av all energi och tid! Ut och springa går inte heller, dels orkar jag knappt runt kvarteret och dels är både knäna och foten körda.
Förlåt för detta korkade inlägg, men just nu är jag inte mer mogen än såhär!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback