Plugg

Hej! För den som är intresserad av att riva tapeter, rensa bokhyllor, skrivbord och garderober kan jag säga att den personen hade haft det superkul hemma hos mig idag! Dessvärre är jag inte särskilt intresserad av något av det, så denna dagen blev mindre rolig. Förhoppningsvis blir det kanonbra om nån månad. Tydligen har päronen bestämt att allt ska förnyas, skrivbordet, garderoben, bokhyllan, speglarna, taket, väggarna, golvet, alla lister och kanske även sängen! Sålänge får jag bo i källaren som (som tur är) är väldigt mysig.
Nu ska jag gå och plugga då vi har:
Måndag: NO läxförhör, skriva uppsats på lektionstid (svenska)
Tisdag: Matteprov, fortsätta med uppsatsen
Onsdag: Musikredovisning
Torsdag: Skriva engelska uppsats på lektionen, bli klar med svenska uppsatsen
Fredag: SOprov (andra världskriget)
Nu måste jag verkligen sätta igång!
Krákow

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback