Gympa o Flickr

Hej, jag har inte riktigt haft tid att blogga på sistonde som ni kanske har märkt. De inlägg som trots allt har blivit publiserade är tråkiga med webbkamera bilder...
Jag tänkte iaf bara tala om att igår till idag var jag på gympa-läger med mina gymnaster. Det var faktiskt väldigt kul! Trots att vi ledare inte kunde somna kl 21.30...
Imorgon är det gympa igen, närmare bestämt provtävling där resultaten räknas. Givetvis är det inte jag som ska tävla utan mina gymnaster. Nästa vecka är det en större tävling på hemmaplan och veckan efter det är det ännu en tävling! Tur att jag älskar att vara i en gympahall och älskar ännu mer att leva med sporten.

Efter lägret är jag nu aptrött och ska försöka gå och lägga mig. Mitt förra försök lyckades inte, jag hamnade här. Vid datorn.
En väldigt gammal bild som jag var superstolt över. För 4 år sedan... hehe :p
Har ni inget att göra kan ni besöka min flickr! Det gör ni här!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback