You don´t know a thing about me

Hej! En såndär spontan självporträtt-bild nu på söndagskvällen ;) Trevligt va?? Som ni har märkt har det varit lite dålig uppdatering i helgen, men det är ju skola (dvs.läxor på helgen) och gymnasiumval osv. -.-
Nu kan jag iaf berätta för er att mitt rum snart är klart!!! Big like på det ♥ Flyttar nog in där i veckan! Riktigt roligt, nästa gång det sker en sådan här förändring är nog när jag flyttar hemifrån, vilket jag längtar till på sätt och vis. Tänk att få ha en egen lägenhet att bestämma hur man vill ha det, hur köket ska vara, vardagsrummet, badrummet och all inredning! Hade varit riktigt kul, synd att pengar inte växer på träd... Men jag kan ju fortsätta drömma, men förhoppningsvis slår drömmen in när jag väl är advokat ;) hahah

Kommentarer
Postat av: Catrin

Du är så fin älskling! :) <3

2011-11-13 @ 21:53:25

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback