Pluggaaaaaaa

Halåjsan! Idag slutade vi kl. 12, skööönt! Men sedan dess har jag ätit lite, pluggat, ätit lite till och pluggat massor. Har en SO inlämning som ska in nästa vecka både skriftligt och muntligt... ;) Är nästan klar, måste bara korta ner den iom att vi bara får skriva 2 sidor i storlek 12!!! Nu ska jag snart kila iväg till bussen för att jag ska på öppethus hos ThorenBusinessSchool ;) efter det ska jag kanske köpa en ny mobil, men börjar tvivla för jag hittade den 500kr billigare på en internetshop så det blir nog att jag beställer den ikväll istället och får den imorgon eller på måndag ;)

Bjuder på en tummenupp-bild ifrån Paris, bara för att jag blir så gald av den ;)


Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback