Kickboxning?

Hejhejcykelspray! Idag har jag sovit, pluggat, ätit, gått med hundarna och varit i skolan. Nu är det snart dags för ett styrkepass ;) Yeah!
Men först tänkte jag berätta vad som händer i mitt huvud just nu. Jo, det är såhär att jag vill börja på kickboxning tycker att det verkar asroligt! Jag har testat det förrut men efter att vi boxades på idrottlektionen väcktes intresset. Mamma tycker dock att det är en farlig sport och vill inte att jag ska sysselsätta mig med det. Pappa skiter i vilket lite grann känns det som ;p haha.. Iaf är det någon av er som har några erfarenheter eller tankar om detta? Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Frida

Förr höll jag på med kickboxning, det är jättekul! :D Din mamma behöver inte oroa sig :)

2011-11-25 @ 16:02:31
Postat av: Rebecca

Haha du har tränat gymnastik hela ditt liv och din mamma tycker kickboxning verkar farligt.. Hmm.. ;D

2011-11-26 @ 07:41:59
URL: http://rebeccamec.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; haha det har du rätt i ;)

2011-11-27 @ 16:28:49
URL: http://rebeccamec.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback