Text

Hejsan, deppar sönder här hemma över att jag inte kunde följa med (och att jag inte kan tävla) till Järfälla och kolla på USM... That sucks... Men jag har tron kvar att komma tillbaka så jag går till kyrkan imorgon. Haha, nej jag går inte till kyrkan av det skälet alls! Jag tror inte ett dugg på det där med jesus, gud och bibeln! Jag ska bara konfirmeras (fråga mig inte varför) och måste komma upp i 100 poäng. Man får 5 poäng för varje gudstjänst och jag har en typ en månad på mig att tjäna in 35 poäng :( :( :( Imorgon ska jag hjälpa till och får 10 poäng ;)

Över till 2 positiva saker: Barcelona vann Champions League!!! Vem trodde något annat? haha :P En annan positiv sak är att jag fick åka till Milli i Paris i juli!!!! ;D Päronen betalar själva resan och jag får spara ihop fickpengar. Fråga mig inte hur jag ska lyckas med det... :P
Nu ska jag chilla lite sen är det godnatt!
Fin biildrepris som inte får plats...

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :)

2011-05-30 @ 08:32:44
URL: http://byemster.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback