Städdag!

Hej, efter att ha städat hela dagen tror jag att jag har blivit allergisk mot damm :P Nyser hela tiden. Fast oandrasidan borde jag nog städa lite... Då hade jag sluppit dessa "attack-nysningar!". Nu är delar av bokhyllan + skrivbordet + fönstret dammat och iordning fixat! Det kommer säkert se ut som ett bombnedslag imorgon igen. Suck, varför tycker jag inte om att städa??? Mitt liv hade blivit väldigt mycket lättare då! Glömde berätta att jag städade badrummet också *stolt*.
Nu ska jag plugga NO och sedan till sjukgymnasten och efter det troligen till gympan! Tur vi hade studiedag idag!

Väldigt fin oredigerad bild på familjens kallender!


Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback