Skola, en tisdagskväll....

Gammal bild :P
Hejsan! Idag var det skolanskväll på skolan och det var obligatorisk närvaro. Trots det var det givetvis folk som inte var där ;p
Tråkigt och bortslösad tid skulle jag vilja säga, jag hade lika gärnat kunna spenderat tiden i en gympahall med små, söta AG-gymnaster! Det hade varit min första prioritering om jag hade fått bestämma vill säga ;)

Imorgon ska jag till Lund och kolla till lederna lite :P tråkigt... Efteråt blir det kanske lite shopping i Lund eller Malmö. Kanske ett besök på "Nova Lund". Inte jättekul (jag älskar inte att shoppa, det är bara kul den först timmen, sen är man lite less på det!), men det ska nog bli bra!
Nu har jag skrivit mycket, förstår er om ni inte pallar/pallade läsa texten :P
Aja, See you tommorow maybe!

Kommentarer
Postat av: johanna:D

SV; okej , vad är det? (a) hon tävlade ag förut och när jag tävlande enklare tävlingar tävlade hon typ dagen före så jag kollade på alla då :)

2011-05-17 @ 21:51:52
URL: http://johannaochalexandra.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback