Det ekar över hela staden

Hejsan! Måste säga att jag tycker om Veronica Maggios nya album, "Satan i Gatan". G R Y M T!!!!

Jag var som sagt i Lund idag och hälsade på sjukhuset. Gud vad kul! (Hoppas ni hör min ironiska röst ;) Det var så kallade bad news och jag vill bara sjunka ner genom marken eller flyga bort till en annan planet. Bort, bort, bort från detta helvetet! Nu ska jag ta sprutor en gång i veckan istället för medicin! Jag har världens sprutfobi, för er som inte visste det! HATA!
Kommer ångra mig att jag har delat med mig av det som står ovan, men "det snurrar i min skalle".

Det blev shopping på "Nova Lund" också! De har ju "TopShop" där, men jag måste säga att det var en besvikelse... Iaf, jag kom hem med en ny bikini, nya blommiga shorts och mörkgröna (typ?) tights. Tror inte jag har glömt något, hoppas inte det för det var inte så länge sedan jag la in allt i garderoben nämligen!
Det kommer bilder senare! Om en liten stund kommer något som jag längtat efter länge! Det blir bild på det med ;) hahah :P

Bildlöst inlägg, sorry!!!!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback