Från tråkigt/vanligt till WOW, eller inte...

1. Ta i lite hårmousse i håret!         2. Platta det (jag plattar aldrig, har inte det behovet!)
3. Fläta, jag gjorde ett misslyckat försök på en inbakad ;) 4. Tupera med en kamm ochh borsta det översta! (oborstat på bild!)
Givetvis ska jag be om ursäkt för detta megalöjliga/töntiga inlägg, men testade bara lite igår och fotade under vägen. Nu hade jag inget att göra så jag gjorde ett litet inlägg om det ;)
Nu ska jag redigera/kolla igenom några bilder jag fotade när mitt fotbollslag spelade match förra helgen! Det kommer förmodligen bilder om de inte var alldeles för hemska ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Aw, så gullig! ♥

2011-06-03 @ 10:50:55
URL: http://tanketrafik.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback