Dålig bloggning

Hejsan! Ni kanske har märkt av den dåliga uppdateringen... Har typ försvunnit 20 unika besökare :( Men aja, det är ju faktiskt sommarlov och vädret bör vara bra och man BÖR EJ sitta vid datorn. Dessvärre har vädret varit regnigt, blåsigt, kallt och molnigt, men jag har ändå inte suttit vid datorn. Kan bero lite på att jag har sommarkonfirmation som började i måndags. Det innebär att jag har varit i kyrkan varje förmiddag. På tisdag åker vi på läger och vi kommer hem på fredag. Det lär nog ej bli någon bloggning då men jag ska försöka göra några tidsinställda ;)
Nu väntar mat. Grillad kyckling filé m. färskpotatis och en härlig sallad! Mums!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback