Dagen...

HejHej!
Snart drar jag till kyrkan för att tjäna litta poäng ;) Men först tänkte jag sammanfatta min dag!
Först var jag i Lund, på sjukhuset alltså. Det var medelbra "resultat" :P Sedan (på vägen hem) stannade jag och pappa till på Väla för att hämta ut nya mediciner och köpa lite annat smått och gott. Det blev god lunch på Wok Kitchen. När vi var hemma ca klockan 15 slängde jag mig i soffan för att zappa runder lite. Tillslut somnade jag... Efter det hamnade jag här! Vid min kära dator för att skriva ett tidsfördrivande inlägg :P
Men nu måste jag dra för kyrkan kallar! See u!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 09:29:56
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback