Du har sönder mig, fast du gör mig hel

HejHej! Nu är klockan prick 00.00, men när jag publiserar detta inlägg kommer den antagligen vara mer än så :p
Ikväll var Astrid och Anna på besök, vi såg filmen "Bridesmaids" (tror jag den hette?). Den var sådär bra inte riktigt min typ av film :p
Imorgon är det julmarknad både här i byn och i Höganäs, men jag tror inte jag ska dit. MÅSTE PLUGGA! Har matteprov, teknik redovisning, SO redovisning och spanska muntliga nationella proven. Vi får se hur det går, fast jag känner mig typ ganska klar så det ska nog gå vägen!

Idag var det JSM i truppgymnastik i Västerås. Höganäs hade två lag med där ett gick vidare till final som överlägsen etta och det andra kom på typ tiondeplats eller nåt. Klart godkänt både i tumbling och trampett men tyvärr sviker friståendet (för lag 2 då alltså). Lag 1 var som vanligt grymma i alla redskap trots retliga fall på sista varvet på trampett.
Nu tänker jag gå och sova då jag ska vara på gympan kl 10 imorgonbitti, tillåter vädrer så cyklar jag!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback