Springa♥

För alla er som känner mig är det ingen nyhet precis att jag älskar att typ träna. T.ex. att springa, detta har jag ju inte kunnat göra på ca. 8 månader. Idag kändes knäna helt okej och jag var bara tvungen att ge mig ut på en runda. De första 100 meterna gick bra, sedan började det göra ont och min 5 km långa runda förkortades till typ 1 km. Arg som bara den tar jag igen lite av det jag missade genom att cykla till Bareko (som ligger i höganäs) och bestämma storleken på mitt ledarställ. Då undrar ni säkert: vadå ledarställ? Jo, jag ska vara ledare på fotbollsskolan som börjar på tisdag och varar till och med lördag. Ska bli riktigt kul! Har ju varit utan både fotbollen och gympan ett ganska långt tag, speciellt fotbollen så jag ser fram emot det mycket! :D
Nu är det dags för något som kallas frukost, får se om det blir något. Brukar inte äta frukost...
Alldeles färsk bild, tagen i San Remo, Italien.

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback