Like a flower that you never seen

Hejsan! Idag har jag varit på gympan och tränat gymnaster. Alla var ovanligt koncentrerade (kan det bero på att de var trötta eftersom det var söndagsmorgon!?) och det gick riktigt bra ;)
När jag kom hem åt jag en fruktsallad (typ det bästa jag vet!) och sedan åkte jag och mamma och handlade. Efter det har jag inte gjort så mycket mer... Ska kanske ut och fota med Laura senare, känner att jag både vill och behöver det just nu! :D
Detta var typ ett helt ointressant/onödvändigt inlägg, men ja, det är så min dag har varit hittils! Ganska ointressant, men dock nödvändig!
Nöjd med bilden, men mindre nöjd med redigeringen...

Kommentarer
Postat av: Madebynikon - fotoblogg

SV: Det objektivet är anpassat för macro, men det passar lika bra till porträtt, landskap, you name it! :) Det är grymt!



Fin blogg förresten! :)

2011-08-14 @ 17:44:47
URL: http://madebynikon.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback