Halv åtta hos mig, hos mig ikväll? Varning för tråkig text, jag tror ingen pallar läsa!

Ganska ny bild faktiskt!
Hej!
Vill inte göra ett tråkigt "idag har jag..." inlägg, men fantasin räcker inte längre tyvärr... Min blogg börjar bli en sådan blogg som jag själv aldrig skulle läsa, så ni som har slutat besöka; jag förstår er! Men jag försöker bättra mig! Nu när skolan är igång igen och jag är inne på sista året i grundskolan, 9:an, så blir det antagligen inte lika mycket bloggning då mitt schema är ganska tight... Skolan går trots allt före allt, speciellt nu när jag går i nian ;)
Men jag kommer ju självklart försöka att visa upp foton jag tar under dagarna och skriva ett litet inlägg åtminstonde varannan dag! Jag sitter inte så mycket vid datorn, men när jag väl gör det kan jag sitta i timmar :p
Över till helgen, eller kan man säga så...? Iaf, imorgon ska jag först på ledar kick off på gympan och efter det ska jag kanske till Väla. Söndagen består nog av gympa på förmiddagen och kalas hos kusin på eftermiddagen! Kameran hänger med ;)
Över till ikväll, kan man verkligen skriva så...?! Iaf, jag hade tänkt överraska familjen lite med att laga mat medans de är på fotbollsmatch respektive ute och träningscyklar... Får se om jag pallar :p Är inte så bra på att laga mat... Får typ panik om det blir för mycket att göra på en gång, hehe :p
Senare ikväll ska jag kanske träffa lite kompisar. Vi ska typ se någon film, bara det inte blir någon vampyr-film. Jag är nog den enda i HELA världen som typ halvt hatar vampyr filmer! De är så orealistiska och jaa, jag tycker bara inte om stilen...

Nu blev det ett långt inlägg och jag tror ingen pallade läsa hela! Men, om ni läser detta kan jag önska er en trevlig fredagskväll ;)

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback