Cykelrunda

Hej, nu är jag hemma, eller jag har varit hemma i 45 minuter typ :p Körde ganska mycket styrka på gympan och när jag skulle cykla hem igen så tyckte jag det var så fint väder att jag körde en spontanare till Örestrand. Totalt blev det nog ca. 2 mil. Nu är jag väldigt stolt över mig själv, så jag latar mig lite framför både datorn och TVn.
Det bästa som finns är verkligen att röra på sig. Det finns inget i hela världen (förrutom typ, fred?) som är bättre! Speciellt känslan när man verkligen har gjirt sitt bästa!
Efter denna cykelturen kan jag dra en slutsats om att jag cyklar 2 mil lika fort (bara typ 5-10minuter snabbare) som jag springer (sprang, innan jag blev skadad) 1 mil på. Ca. 50 minuter, fast cykelturen tog bara 40-45 minuter! :D
Nu ska jag fortsätta glo på TV!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-08-19 @ 11:58:24
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback