Bio och kräftor

Hej!
Jag och Laura var och såg på "Jag saknar dig" på bio innan idag. Den var väl helt okej, inte jättebra inte jättedålig... Jag läste boken i ett skolprojekt för att min lärare sa att den var bra, men jag som hatar att läsa tyckte precis som alla andra böcker att den var dålig. Fast när jag tänker efter var den ändå lite bra, boken var bättre än filmen iaf tycker jag! Man förstår allting mycket bättre där :p
Iaf, efter bion så åt jag och lillebror kräftor och räkor med aioli, bröd, tomat, majs och gurka. Smarrigt! Mamma och pappa är hos grannen på "barnförbjuden" kräftskiva :p
Ska kanske träffa Laura ikväll igen :)

Kommentarer
Postat av: Madebynikon - fotoblogg

Nu är dagens blogg avgjord. Kolla om det blev du! :)

2011-08-20 @ 22:15:32
URL: http://madebynikon.blogg.se/

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback