And I´m like "yes"

Hallå i stugan!
Vill inte göra något tråkigt "idag har jag..."-inlägg, men på nåt sett har jag inte fantasi som räcker längre än så... Men, jag kan iaf tala om att morgondagen kommer att bli mycket mer händelserik än de två senaste dagarna ;) Jag och Laura ska nämligen på en liten utflykt. Tro det eller ej, men vi ska ge oss ut längst kusten i det svenska sommar vädret (hoppas det inte regnar!) och ha en liten picknick, hälsa på hos Lager 157, antagligen fota och sedan ska jag till sjukgymnasten. När jag sedan har kommit hem igen är det dags för fotbollsträning då självaste Henrik Larsson kommer till lilla Viken för att spela match med sitt oldboys lag mot Vikens. Tyvärr har vi träning då, men förhoppningsvis får jag en skymt av honom ändå ;) Han är ju trots allt legend!

Kommentarer

Kommentera

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, det publiceras inte.)

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback